En söndag i mitten av februari

Det verkar som att den här bloggaren har lite svårigheter att komma ihåg att blogga nu för tiden. Men jag lovar att ikväll skriva ett inlägg om gårdagen som jag spenderade i staden Gent. De dryga tre timmarna jag vandrade runt genererade 170 bilder. Så jag ska först och främst gå igenom bilderna och sålla bort det dåliga.

Den här söndagen har jag, som vanligt, ägnat åt tråkiga hemmasysslor. Jag har dammsugit både mitt rum och de gemensamma ytorna här i huset. En tvättmaskin snurrar. Jag har lagt en ansiktsmask och duschat. Jag har pluggat en del. Jag har kollat aningen mera på Prison Break. Nu ska jag plugga lite till, så att jag väger upp för Prison Break-tittandet.

I skrivande stund haglar/snöar/regnar det utanför fönstret. Men stundvis har solen tittat fram idag. Jag har njutit av solen genom mitt enorma fönster här i mitt rum.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback