Min fredag

Jag har varit lite dålig på att blogga idag, ber om ursäkt för det. Orsaken? Det har inte hänt något värt att skriva om.

Jag har varit hemma idag igen, men idag var jag mest hemma eftersom jag och min kollega kom överens om det. Det var nämligen bara ett möte som var relevant idag, alltså skulle vi båda ha suttit bredvid varandra på samma möte hela dagen och jag behövdes alltså inte på jobbet på det sättet. Så då beslöt vi att det är vettigare att jag är hemma och vilar upp mig ordentligt. Så jag har varit hemma idag. Eller, jag var en sväng till matbutiken (måste ju ändå äta) och lade alla mina krafter på att bära hem maten.

Nu ikväll har jag pluggat lite processrätt (ska skriva en tenta den 13 april, en tenta som jag släpat med sedan hösten), skrivit med Adam och lyssnat på musik.

Imorgon blir det lugnt på dagen och sedan ska jag träffa några svenskar som också gör praktik här i Bryssel på kvällen. Det ska bli roligt att träffa lite folk och att umgås över en öl eller ett glas vin!

Resten av den här fredagskvällen ska jag ägna åt att kolla på film eller tv-serie, det lutar mer mot det senare (Private Practice är fängslande!). Hoppas att ni har en bra fredagskväll!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback