Sommar 2012



Visst behöver du också en sommarextra som ser till att det dagliga arbetet fortlöper under semestertider? Vad vore bättre än en pålitlig juriststudent som ser till att saker blir gjorda snabbt och effektivt utan att för den skull ge avkall på kvaliteten? Vill du ha någon som är systematisk och social? Glad och lyhörd? Självgående och snabblärd? Då har du hittat den du söker. Det är mig, Julia Lindfors, du vill ha och jag lovar att du inte blir besviken.

Studerar: Juridik och statsvetenskap vid Stockholms universitet.
Tidigare erfarenhet: Högskolepraktik hos den åländska specialrådgivaren vid Finlands Ständiga Representation i Bryssel, försäkringstjänsteman under fyra somrar hos Alandia-Bolagen.
Arbetsperiod: 11.06-31.08.2012, enligt överenskommelse.
Löneanspråk: Skälig ersättning.
Arbetsort: Mariehamn (Åland) med omnejd. Stockholm med omnejd.

Du kontaktar mig på följande sätt.
E-post: [email protected]
Mobil: +46735811537 (SE) / +32477940552 (BE)

Jag uppvisar gärna arbetsintyg, studieintyg och betyg vid förfrågan.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback