Fem dagar kvar i Bryssel

Det är verkligen sporadiskt med inlägg här.

Igår var jag på födelsedagsfest hemma hos Noora och Mats. Det var Noora som firades in på småtimmarna och det var mycket trevligt att lära känna ännu fler personer som delar mitt EU-intresse. Idag har jag, som sig bör, varit trött och det har resulterat i att jag hunnit se två filmer (Crazy Heart och Nine) och dessutom packa ner nästan allt utom en del hygienprodukter och kläderna jag behöver de närmsta dagarna.

Just nu känns det som att jag bara väntar ut tiden, så att jag får komma hem. Imorgon ska jag förkovra mig i Magrittes surrealistiska konst och jag hoppas på att en affisch får följa med hem.

Min kollega Hanna har nu gått på mammaledigt och hennes vikarie har börjat, så mina tre sista dagar på jobb spenderar jag tillsammans med Jannike. Det kommer nog bli väldigt trevligt!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback