Samsung Galaxy Note - bra första intryck!


En fin kartong, alltid ett bra tecken!


Telefonen jämfört med en bläckpenna (telefonen ligger kvar i kartongen här).


Tripp, trapp, trull!
Från vänster: min gamla telefon som är en Sony Ericsson Xperia X10 mini pro, Adams telefon som är en Samsung Galaxy S2 och min nya Samsung Galaxy Note. Adams telefon är ungefär i storlek med en iPhone, så att ni iPhoneanvändare har något att relatera till. Min nya telefon är verkligen STOR.

Idag anlände min nya mobil. Äntligen, skulle jag vilja skriva - men faktum är att det ju faktiskt bara har gått en dag sedan jag beställde telefonen (eloge till
Telefonshoppen.se för den supersnabba leveransen!). Telefonen är precis lika fantastisk som jag hade väntat mig och eftermiddagen har den (tyvärr) stulit från mig. Tänk vad man kan leka länge med en ny pryl.

Jag återkommer senare med en kortare recension när jag har hunnit använda telefonen lite mer. Tillsvidare njuter jag bara av hur stor och fin den är. Första intrycket får i alla fall fullt betyg av mig!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback