En dag för smaklökarna

Arbetsdagen idag gick lika snabbt som alla andra dagar. Eller, kanske till och med lite snabbare. Jag åt superdupergod bakadpotatis med räk- och sparrisröra på Park till lunch, rekommenderar! Till fikat fick vi cheescake som Anna K hade lagat och smarriga jordgubbar, tack! Och innan arbetsdagen var slut så hade vi vinlotteri på båtavdelningen. Gissa vem som kammade hem vinflaskan? Jag såklart! Nu har jag en flaska rosévin hemma som får följa med till stugan och midsommarfirandet imorgon.

Ikväll blir det boxercise på Avancia tillsammans med systeryster den äldre. Jag har inte tränat överhuvudtaget sedan första veckan i maj... Snacka om att jag kommer ha träningsvärk imorgon. Hoppas att det inte blir någon små grodorna-dans!

Glöm inte bort att vara med och tävla
här!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback