A little more like you

Ann ville vara lite mera som mig och Ida,
så hon skaffade blogg.
http://destrozar.blogg.se

och msn bara bråkar,
och jag bara hostar.
Och jag kommer inte kunna sova inatt.
Men jag ska göra ett ordentligt försök och lägga mig och kolla på city akuten nu.
Mamma uppmanar mig till att göra det,
så jag äntligen får sova en ordentlig natt,
vad tror hon egentligen,
att jag kan sova när jag hostar såhär?
Haha, säkert.

I helgen är det fredley, och egentligen vet jag så lite om det att man skulle kunna tro att jag är en tönt.
Men jag får väl leva med det.
Jag vet inte ens var i Lemland det är,
men jag hittar inte i Lemland heller :p
Jag är nog en tönt.

Nu när Janke började prata om Wallander-filmen,
då fick jag sådan lust att kolla på Wallander/Beck, eller något annat liknande.
Elakt,
jag hatar och älskar känslan av sådana filmer.
Jag klarar inte av dem själv (därför tänker jag inte titta på Beck, fast jag har alla på DVD-box),
men när jag ser tillsammans med någon,
då är det underbart.
Varför är det egentligen så att vi gillar att bli rädda av filmer?
Varför strävar vi efter att bli rädda?
Är inte det lite sjukt?
Varför, varför, varför?
Jag har så många frågor och så få svar.

Det kan nog bli något av dig, Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback