Anna har blivit myndig

Oj, det låter stort,
grattis iaf.
Jag vill också bli 18, nununu!
Haha.

Vi har nyss haft engelskalektion, och vi läste en text och gjorde några uppgifter om spam.
Och jag  säger som Ida,
jag blir störd på all skräppost jag får.

Jag har ännu inte pratat med mamma,
alltså inte frågat om vi kan förkorta mitt utegångsförbud
och istället lägga till dataförbud.
Som Ida sa (igen); du kan ju vara på datorn i skolan så.

Nu har vi rast och sedan vet jag inte om vi ska jobba med excell,
eller våra hemsidor,
eller något helt annat.
Hoppas på sätt och vis våra hemsidor,
men jag hoppas också att vi ska få göra något nytt.
För det är lite smått tråkigt att göra hemsidor.
Jag har ju redan gjort min hemsida,
och håller nu på med en sida om hundarna.
Megawow.

Och så vill jag bara säga förlåt,
det var inte meningen.
Det vet du men iaf.

Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

jag nämns också ganska ofta i din blogg:)jag tror att jag är din idool ;)

2006-04-11 @ 19:13:37

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback