Asså jaa

Ida och jag är töntar som äter massa grädde xD NOSHITKIDDING!
Haha, men det är bra för musklerna.
Och gissa vad, idag är det sol, så jag har äntligen shorts på mig!
Som jag har längtat :p
haha, fast sicko envisas med att säga att jag har så små byxor ;)
xD

idag har vi kollat på teatern som skaparna gör, igen.
vi har filmat den,
och vi ska om 30 min filma den igen, SUCK.
Haha.
Och Anna är sjuk idag :/
man börjar bli så van vid att det alltid är någon som är sjuk, så jag bryr mig knappt längre. Suck..
Men det ska bli skönt när vi får sommarlov, jag börjar bli trött.

Jag är knäpp idag, det känner jag på mig.
Och jag kan inte gå på stan med Lolli som jag ville :(
för jag måste gå ut med hundarna,
jag ska bara komma ihåg att säga det till Lollibolli...
Och så är jag kissnödig, kanske ska gå på toa snart då, så jag hinner före alla små dagisbarn kommer hit på teatern.

Imorse på bussen satt Totte och jävlades med mig, han satt och skakade på min stol, och så var han så nervös för att jag inte skulle trycka på stopp före vi kom till Godbyhallen. För han visste inte när han skulle trycka, stackars pojke xD

Igår när jag msnade med Hampus så gick det över styr, totalt. Haha, han var knäpp :p
han är en FOTBOLLSNEEERD! Så det så!
Jag ska låna 24 på dvd av honom ;) men endast en box åt gången, för jag är inte lika mycket 24nerd som han ;) ^^

Jag vill jag vill jag vill,
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

jag kom inte på matchen, som du kanske märkte. tänkte nog fara en stund, men sen så måste jag hem och ta tbe spruta med mamma och pappa så då sket det sig. vi var in till sjukhuset och allt, men det var så myket folk så vi orkade inte köa XD vi syns i morrn!

Postat av: Hampus

Haha, jag är nerdigast ^^,

2006-04-27 @ 20:04:11

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback