Attans

Jag satt och kollade på Håkan Hellströms hemsida (www.hakanhellstrom.com),
och så kollade jag lite vad han har för spelningar i sommar.
Och han ska spela på Peace & Love festivalen i Borlänge (http://www.peaceandlove.nu/), jag bara önskar att det inte skulle vara så att det krockar med tiden jag ska jobba på Lemböte. Men såklart gör det det. Typiskt.
Det kommer också flera andra bra artister till Peace & Love, som jag skulle villa se. Och klart jag skulle kunna byta läger med Erri, eller Fia, men vem ska jag åka med? Alla mina kompisar jobbar ju också på Lemböte. Men nog skulle det vara skitkul att typ fara på hela festivalen, sova i tält någonstans där i närheten. Och det borde vi ju få, eftersom pappa bor nära Borlänge. Men när det ska krocka med jobbet... Tråkigt :/ Sedan vet jag ju inte vad mina föräldrar skulle tycka om att vi for på festival, men vad jag uppfattade av hemsidan så är det inte en sådan där festival som Hultsfred och Roskillde, tror jag :) Och det är ju bra.

Ibland är en lögn det finaste man har,
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback