Äventyrsfrö

Jag har planterat ett äventyrsfrö, jag undrar hur det utvecklar sig. Kommer det upp som en blomma? Som jag sedan kan plocka och bära med mig, för att göra mitt liv till ett enda stort äventyr. Eller kommer jag inte märka något före jag ligger på min dödsbädd, då jag inser att mitt lilla äventyrsfrö verkligen har fungerat? Att mitt liv blev ett äventyr, att jag inte ångrar en sekund. Eller kommer detta frö aldrig att gro? Dålig jord att gro i, för lite sol, för många som trampar på det och för lite kärlek? Om jag ska vara riktigt ärlig, så planterade jag faktiskt två äventyrsfrön. Ett i mitt hjärta och ett i ditt hjärta, med hopp om att våra liv ska flätas samman till ett enda stort äventyr...

Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback