Brännboll och sköna typer

Haha, först var vi till Backerberg och spelade brännboll, Lolli, Fia, Erri, Andrea, Ella, Mimi, Tomas, Hagge, Linus, Nisse, Affe, Eddy och jag. Lolli körde moppe dit, och jag sprang nästan hela vägen, jag är otroligt duktig xD. Det var roligt att spela brännboll, även fast det inte gick så bra... :p Men det ger en sommarkänslor, och sommarkänslor gör en glad. Alltså var jag glad ikväll. Efter ett tag dissade Affe och Eddy oss, och sedan for Andrea och Erri, sedan måste Fia hem, och sedan for Tomas också hem. Kvar var Lolli, Mimi, Ella, Linus, Nisse och jag. Men ack så trevligt man kan ha ändå. Vi tog oss in till stan på de olika sätten som vi hade kommit till backeberg, cykel, moppe och fötter. Vårat mål var återupptagningen av busskiosken, som hade premiär idag. Den är tuff, jag gillar den starkt. Där var det lite annat folk redan, som vi snackade smått med. Och sedan satt vi och skrattade. Linus med alla sina sköna typer, och Ramsay (han kom dit sen) som tycker Nisse är hård ;). Ojoj... Men sedan kände vi oss som desperata Nygge-raggare (detta var absolut inte våran avsikt) så vi for hem. Nu är Lolli här med mig och står och kikar över min axel, hon luktar tandkräm.

Godnatt.

Godnatt sa en katt som hade fått fnatt,
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

vaddå för jävla busskiosk? (om jag inte har räknat fel, så är det 15 dagar kvar tills vi slutar;))

Postat av: Jenny

vem är Nisse? :P

2006-04-29 @ 14:29:54

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback