Dessa bloggare

Alltså jag måste få kalla mig själv en trendskapare,
nu har alltså ännu en till skaffat blogg.
Denna gång föll turen på Anna.
Detta är hennes blogg;
http://tiingeling.blogg.se

Jag blir så jävla irriterad på msn,
och på internet.
Aldrig kan det fungera.
Varför bor inte pappa här?
Då skulle jag slippa ansvara för datorerna,
jag skulle slippa vara den som alltid måste ställa upp och fixa så fort det är någon teknikpryl som är sönder.
Jag vill inte.
Jag mår så skit, jag vill bara gråta av ilska över att det aldrig fungerar ordentligt,
över att jag har feber, över att jag inte kan få dig, över att jag inte anser mig leva ett lyckligt liv...

Jag vet inte längre vad jag ska bli i framtiden,
förutom smal, snobb och rik.
Nejmen, haha. Jag är alltför ytlig,
ta ner mig på jorden snälla!

Jag behöver lite lugnande,
lugnande Hellström.

Rädda mig nu, snälla, jag behöver dig mer än någonsin,
jag kan snart nöja mig med vem som helst.
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback