fittansjävlahelvete

1 månad utegångsförbud,
kan livet bli bättre?
Fyfittanvadjagärsurnu.
Ingen får komma hit,
och jag får inte gå någonstans.
PÅ EN MÅNAD.

Det var så inte värt det,
visst var det kul igår.
Men inte tillräckligt för att det ska vara värt en månads utegångsförbud
och mammas förtroende för mig är ju helt jävla slut nu.
Jag kommer inte få vara ensam hemma i sommar,
blir väl ute på stugan då.
Fyfittan.
Jag får se till att skaffa en pojkvän som jag kan bo hos.
Och jag är seriös.
Vill du bli min pojkvän?
Jag ska göra det till ett sådant jävla helvete här hemma,
att mamma önskar att jag skulle försvinna.

Tack för mig.
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

jag kan bli din pojkvän;)

2006-04-10 @ 12:54:57

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback