Första april

Idag är det meningen att alla människor ska lura varandra,
tidigare år har jag tyckt att det här är jättekul. Men nu,
jag vet inte, jag ser inte nöjet?
Jag har väl blivit vuxnare...kanske.

Annars idag ska jag på barnteaterna som skaparna på folkis har satt upp,
Kattis ska vara med idag, eftersom Henrika inte kan komma.
Därför ska jag och titta,
för att se hur hon sköter sig ;)
Efter det ska jag ringa till Mika, så kommer han och hämtar mig,
och så ska jag ut till Bollhalla och kolla på gymnastiktävlingar,
mina duktiga småsystrar. Jag är grymt stolt över dem.

Nyss läste jag en artikel som var i tidningen igår,
den handlade om en tjej som pluggar till civilingenjör i Luleå,
jag tyckte den skolan verkade hur mysig som helst, (jag vill ju också studera till det),
men uppe i Luleå? jag vet inte :S
Ääh, det är länge tills dess, för den är ju på högskolenivå.
Jag vill nog hellre studera i en större och centralare stad när jag kommit så långt.

Nej nu måste jag klä på mig, jag kan ju inte gå på teater i sidenkallingar heller.
Hoppas Anna kommer med, annars kommer jag ju att få sitta ensam med alla barn ;) haha.
Fast jag är nog ett barn jag med :p

spending you'r money on me, spending time on me.
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback