Fotboll och kyla?

Nu har vi nyss varit på fotbollsmatchen IFK-HONKA, jag, Lolli och Fia.
Och en massa andra tokiga ålänningar, seriöst, vem går på en fotbollsmatch med så lite kläder som jag hade? -ingen. När ska jag lära mig att klä på mig vettigt före jag far någonstans?
Jag såg en hel drös med människor som jag kände på matchen.
Och HONKA vann med 2-1. Så kan det gå.
Men spelarna i honka var snyggare än dom i ifk, så det fanns något att vila ögonen på iaf ;)

Nu ska jag kolla lite om jag lyckas få i mitt nya grafikkort, annars får jag tvinga Fro eller någon att komma och göra det åt mig i helgen ;) Ska bli skönt med ett nytt och fint!

Och nu funderar jag på att gå ut med hundarna och sedan kolla på brokeback mountain... Hmhmhm. Möjligen. Det blir nog så, skulle jag tro. Och sedan krypa till kojs.

Imorgon blir det nog regn, eller dåligt väder, då ska vi kolla på film, Flight Plan med Jodie Foster och hennes foster ;) haha. Och om det är bra väder på lördag så ska vi spela kubb/brännboll, och jag hoppas killarna vill vara med! ;)
På söndag ska vi flickor äta middag tillsammans, och sedan får man se vad som händer? Vi hittar nog någon att vara med :) Hoppas jag.

För jag vill också ha någon att dela värmen med,
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback