Frågor

Nu hittade jag sådana här kuliga frågor igen, sådana som folk aldrig orkar läsa vad man svarat på. Men det är okej, ni behöver inte.

Senaste film? Guds stad.
Senaste bok? Familjegraven.
Vad var det senaste du sa? 'just det' till Kattis.
Hur dags gick du och la dig igår? 00.00 typ.
När steg du upp idag? 06.15.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Jo.
Hur bor du just nu? I ett gult tegelhus i Mariehamn, med min familj.
Trivs du med hur du bor? Ja, för det mesta, men det skulle vara skönt att flytta.
Var är du nu? Skolan.
Saknar du någon nu? Ja.
Hemma eller borta? Borta i huvudet.
Bio eller video? Bio.
Hip Hop eller soul? Svårt.
Asien eller Amerika? Amerika.
Vatten eller juice? Vatten.
Fotboll eller hockey? Hockey.
Hund eller katt? Hund.
Rösta eller inte rösta? Rösta.
Plugga eller jobba? Jobba.
Bob Dylan, Bob Hund eller Bob Marley? Bob.
Fotbolls VM eller Roskilde? Roskilde.
Rockstar eller moviestar? Moviestar.
Biljard eller bowling? Bowling.
Eminem eller Public Enemy? Eminem.
Nyår eller midsommar? Midsommar.
Guns'n'Roses eller Metallica? Guns'n'Roses.
Johnny Cash eller Janis Joplin? Johnny Cash.
Rederiet eller Tre Kronor? Tre Kronor.
Vad anser du om serien Rocky? Jag har aldrig LÄST den.
Har du nån noja?Flera.
Vilken religion tillhör du? Den vanliga på Åland.
Tror du på Gud? Nej.
Tror du på Satan? Nej.
Tror du på magi? I viss mån.
Tror du på spöken? Ja.
Tror du på liv på andra planeter? Varför skulle det bara finnas liv här på jorden?
Nämn någon skönhetsprodukt du aldrig skulle klara dej utan? Shampo.
Kajal eller eyeliner? Kajal.
Favoritplagg till vardags? Alla mina vanliga kläder.
Favoritplagg vid fest? Alla mina festliga kläder.
Vad skulle du aldrig sätta på dig? Läder...
Vad är det fulaste en tjej kan ha på sig? Olika från person till person.
Och det finaste? Klänningar.
Vad är det fulaste plagget på en kille? String.
Och vad ska en kille ha för att behaga dej? Sin egen stil.
Är du trendmedveten? Ja.
Dömer du människor efter deras yttre? Ja, tyvärr.
Är du ytlig? Ja.
Går du upp när väckarklockan ringer? Ja, annars hinner jag aldrig.
Du har bestämt att ha en vit helg, men får nys om värsta festen, hur gör du? Ja inte blir jag hemma iaf.
Hur är du när du är packad? Full av energi.
Minnesluckor? Ja.
Har du någon gång blivit ombedd att gå från en krog? Nej, jag är för liten än.
Har du någon gång hamnat i en fyllecell eller liknande? Nej.
Hur botar man bäst en baksmälla? Vet väl inte jag.
Anser du dig själv som snygg? Nej.
Har du varit kär? Ja.
Ditt längsta förhållande? 5 månader.
Är du en bra flick/pojkvän? Nja, kan nog vara lite jobbig ibland, tyvärr.
Har någon varit otrogen mot dig? Nej, förhoppningsvis inte.
Har någon varit otrogen med dig? Ja...
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Haha, båda två skulle jag säga.
Är du svårflörtad? Beror på.
Vem har du snott detta ifrån? Catrin.
Idag? Skola, skriva arbetsavtal, hem, ?
Igår? Hemma, Sex and the City, sov
Imorgon? Skola, åtminstone.
I övermorgon? Jag tar en dag åt gången.
Dagens musik? Allt.
Dagens klädsel? Grön kofta, gult linne, svarta Lee-jeans, vita sockor.
Vad ska du göra ikväll? Det är det jag inte vet ännu.
Vad vill du göra just nu? Inte ha lektion med Monique iaf.
Vad har du ätit idag? Ett äpple och alla mina värktabletter.
Senaste låt du hörde? Amy Diamonds nya.
Senaste inköp? Mycket när jag var till Sthlm.
Det senaste du slängde bort? Äppleskrutt.
Brukar du äta frukost? Nja.
Vad gör du på helgerna? Allt.
Brukar du bädda sängen? När jag orkar.
Har du mest skivor eller filmer? Filmer.
Hur många timmar sover du på en natt? 6 under veckorna.
Föredrar du att vara singel? Nja, ibland.
Är du singel? Ja.
Är du nöjd med dig själv? Nej, det finns mycket som kunde ha varit bättre.
Hur mår du just nu? Trött, och glad.
Senaste program du såg på? Sex and the City.
Hur ofta tvättar du ansiktet? Morgon och kväll.
Vem vet mest om dig? Lolli, tror jag.
Vad har du i ditt fönster? Fotoramar, med foton i.
Vad behöver du mest just nu? En kram och lite sömn.

Julia

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bara så du vet så läser man Rocky :p

2006-04-26 @ 17:15:00
Postat av: Hampus

Bara för att jag aldrig har orkat svara på sånhärna frågor förut så ska jag göra det nu xD

2006-04-27 @ 20:05:50

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback