Idas frågor

Ida har ställt två frågor, låt mig besvara dem i denna blogg.
1. Hon undrade om vi tyckte Flight plan var en bra film?
-ja, jag tyckte det var en helt okej film. Lite seg i början, och eftersom jag redan visste hur den slutade, så var det lite tråkigt. Men den fungerade nog, och Jodie Foster spelar fantastiskt. Hon var perfekt för rollen. Nog tycker jag filmen var helt värd att se, men inte direkt någon Oscars vinnare, om man kan säga såå..
2. Hon undrade vilken jävla busskiosk jag pratade om?
-minns du Ida, när vi var yngre så fanns det en kiosk mellan bibban, bussplan och medis? Själva byggnaden har stått kvar i alla år, och nu har Rökka-Börje tagit över den kiosken, och säljer nu allt man kan tänkas villa ha. Och dom har öppet till ungefär 23.00, och i sommar ska dom antagligen ha öppet längre. Det är toppen!

Shouldn't be here,
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

tack så mycket för svaren;) jag känner mig lite kunglig:) joo, den där busskiosken.. jag minns inte att den fanns där när vi var mindre, men pappa visade mig den idag ivf så nu är jag med igen. ;)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback