Och jag ska skriva en sommarvisa

Idag har jag varit på hockey med Lolli, Mimi och Ella. Och sedan på match nr 2 var även Andrea, Erri och Sara där.
Trevligt, först spelade fin-sve pojkar U-16 3-3, sedan fin-sve pojkar U-17 1-2
Sverige är brabrabra.

Lolli är en rappare, så är det bara.
Och jag och Mimi är hennes körflickor ;)

Imorgon blir det ut med hundarna på morgonen, sedan träffa Lolli och Mimi efter de slutat skolan, och sedan blir det hockey - select - hockey typ ;) haha. Sedan ragga hockeykillar. HAHA xD, eller vi lär ju bli uppraggade, så det är lugnt ;)

Nej nu är jag trött och flummig,
har nyss räknat någon uppgift med Jankelito,
jag undrar verkligen om vi räknade rätt?
Haha, jag tvivlar tyvärr.

Nu sova.



Godnatt min skatt sa en katt som hade fått fnatt.
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback