RixMorronZoo

Nu sitter vi i våran datasal, och tro det eller ej,
men alla i hela klassen är här. Fast Parisa är förstås inte i datasalen,
jag tror hon har svenska.

Vi håller på och jobbar med våra projekt,
jag och Anna gör om depression och sådant.
Kattis och Ida gör om sekter,
och Sicko gör om någon psykisksjukdom.
Men jag vet inte vilken.

Men jag har skrivit färdigt,
och nu väntar jag bara på att Anna ska få ihop någon text, men det går segt ;)
Kanske jag kan leta upp lite bilder under tiden,
inte för att jag riktigt vet vad för bilder man ska ha till depression? :S

Idag är jag faktiskt jätte trött, men på något sätt blir jag lite piggare av att lyssna på RixMorronZoo, för dom låter inte ens trötta, fast de hållit på sedan kl. 6 :) Duktiga som tusan.

Nu pratar en knäpp tant i radion, haha.  Jag fattar inget alls :O
Hon pratar om våren/sommaren, hon hade sett folk spela kubb, men det har vi ju gjort hela vintern här på Folkis ;)

Jag har torra händer och torra läppar, så fort jag har skrivit klart det här inlägget, och läst vad simon har skrivit på msn, så ska jag ta fram läppfett och handlotion. Och kanske jag lägger ett diadem i håret, om jag får lust. Allt finns i min väska. Jag är bra på att ta med mig mycket saker, som jag kanske inte behöver.

Julia

Kommentarer
Postat av: Anna

att det går segt joo ;) haha

2006-04-26 @ 11:24:39

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback