Stan är full av tanter och tragik

Jag tar allting på lek även en hemlighet,

Nu sitter jag och kollar på kläder på
www.zoovillage.com,
där finns lite allt möjligt.
Och jag borde förbjudas att kolla på kläder,
för jag blir måste-ha-galen.
Det finns en miljon jeans jag vill ha.
Jeans är en av mina passioner här i livet.
Jag tror jag skulle kunna köpa hur många som helst,
och jag har knappt någon begränsning vad gäller priset på jeans.
Jag äger 10par jeans,
räknade jag igår eller när det nu var som jag och Fredde pratade om det.
10 par... vissa skulle säga "jävlar vad många, fan vad lyx!",
jag själv tänker "om jag ändå hade dubbelt så många..."
haha.
När jag blir stor kommer jag aldrig ha några pengar kvar veckan efter man fått lön.
Jag är en expert på att göra av med pengar,
och ordet spara är främmande för mig.
Också detta har jag och Fredde pratat om.

När jag blir äldre kommer jag nog också att köpa mycket via internet,
tekninkprylar, kläder, skor, smycken... osv.
Jag kommer ta massa lån,
och när jag dör kommer jag lämna ett trevligt testament till mina barn,
ungefär såhär skulle det lyda;
"Kära barn, och om jag nu har någon man så är detta riktat till dig också, det är säkert skönt för er nu när eran jobbiga morsa har dött. Den lilla skitiga ettan vi har bott i har jag hyrt i andra hand, så den kan ni inte ärva. Alla möbler fanns färdigt där när jag flyttade dit en gång i tiden när jag var 19år. Dessa kan ni alltså inte heller ärva. Mina kläder, dom vill jag har med mig i graven, för att se någon använda mina gamla kläder skulle inte vara bra för någon av er. Eller med andra ord så är kläderna för mycket värda för mig för att de ska säljas på någon loppmarknad. Skorna mina kan ni nog få, de tre paren skor som jag tog med mig hemifrån när jag flyttade därifrån. Jag har slitit dem med hälsan, så gör det ni med. Min dator kraschade för två dagar sedan, det var därför jag tog självmord. Men det tror jag nog att ni redan förstått. Min mobil och alla andra teknikprylar sålde jag för att köpa en pistol som jag sedan sköt mig med. Denna pistol kan ni få. Den var säkert bra. Den måste ju ha fungerat i alla fall, eftersom jag är död. När ni tar över mitt bankkonto så kommer ni upptäcka något tråkigt, jag har 0,50kr på kontot. Och skulder/lån på 100.000.000 kr. Dessa är det nu upp till er att betala av. Bilen körde jag slut på för ett år sedan. Ni kanske får en femma för den på bilskroten. Värt ett försök åtminstone! I kylskåpet finns det två liter mjölk och en torr bit ost. Några ägg och lite prickigkorv borde också finnas. Detta kan ni äta upp, och gör det till minne av mig. Så som man tar nattvard till minne av Jesus. Har ni några frågor eller är det något som är oklart, då kan ni gå till biblioteket och fråga om ni får vara på internet i 15minuter, då kan ni läsa min blogg http://tejprulle.blogg.se, där står allt ni någonsin velat veta om mig. Lev ett bra liv nu mina kära barn (och ev. man)! Julia Lindfors"

Haha, när jag väl började skriva det där så spårade min fantasi ur. Egentligen hoppas jag ju såklart på ett lyckligt liv, med pengar och hus och hela köret.
Jag hoppas på att det blir så också.
Nu borde jag försöka sova,
för jag märker att jag blir riktigt knäpp såhär dags på dygnet.

Such a saint, but such a whore.
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback