Stockholm i mitt hjärta

Igår var jag alltså till Stockholm, haha,
det var mest roligt.
Jag var med mamma, Fanny och Frida.
Och jag önskar jag var så smal som Fanny och Frida...
Men genom att önska så händer det inte mycket.
Banta och träna, ungefär, är det man får göra xD

Vi hade lovat mamma att inte bråka,
för det var liksom villkoren för att vi skulle få följa med.
Och vi bråkade inte en enda gång,
det är otroligt.

Jag köpte:
-Vita leggings med spets
-Svarta leggings
-Rosa bh
-Orange hand, som är  en smyckeshållare (den är tuff!)
-Vitt brett diadem
-Svart brett diadem
-Silvrigt brett diadem
-Silvrigt smalt diadem
-Guld smalt diadem (okej, jag är en diadem-bög)
-5-pack vita sockor
-5-pack färgglada sockor (okej, jag är en sock-bög också)
-Dove Summer Glow body lotion
-Dove shower creme
-Vita stretchjeans från H&M (jag förstår inte, jag hatar ju H&M byxor?!)
-Grön underbar fantastisk klänning
-Hårfärg (Viva nr 60 mörkblond -den är givetvis inte mörkblond, utan ljusbrun)
-Nivea ansiktspeeling
-ACOs nya serie med ansiktstvätt, rengöring och täckstift
-Lumene rouge, rosa

Och jag är grymt nöjd med det jag köpte,
jag som egentligen inte skulle handla nästan alls xD Men hamnar jag i Sthlm har jag svårt att inte shoppa. Tyvärr. Jag använde väl ca 1700kr :|
Hur ska jag få ihop pengar tills det när jag och Lolli ska till hennes moster? :O
Jag får väl jobba.. men med vad? -det löser sig.

Idag är vi några i klassen,
alla skolkar.
Jävla töntar.
Det är några på Idrott också.
Bara sicko, parisa och jag i våran klass.
Och på Idrott är det Kumlinge + Virgi.
Får väl se vad vi tvingas göra med Monique och Hasse då,
hmhmhm.

I helgen är det SSU och det ska bli roligt att träffa folk, men ärligt talat, jag är trött på SSU och allt vad det innebär. Fast jag vill ju ha jobb i sommar, det är klart. Men som den här SSUn, vi storasyskon skulle ordna rim, middag och underhållning. Hur har det gått med det då? -åt helvete.
Det är ingen som tar det seriöst, så jag förstår inte hur det då ska funka. Vi är inte seriösa helt enkelt, inse det Gia.

Hur kan du be mig, be mig att förstå?
Sätt dig själv i min sits, kan du leva så?
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

men är du seriös? kostade allt det där bara 1700? du köpte ju upp nästan hela sthlm!!

Postat av: Mims

Jag vill också köpa kläder!! Men jag planerar på att köpa en massa i Spanien sen ;)

2006-04-21 @ 20:22:07
URL: http://mimsis.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback