The way you shake it

Igår.. igår.
Haha,
jag säger då det.

Först käkade Mimi, Fia, Lolli och jag middag hos Lolli,
spaghetti och köttfärssås ;)
Är det exklusivt så är det.
Sedan tog vi taxi från kyrkan till Tomas,
haha, bara för att det "regnade" och vi var lata.
Hos Tomas var Fro, när vi kom dit.
Och Tomas var i duschen.
Sedan spelade vi lite kortspel, vi flickor,
och Tomas och Fro gick och köpte mat ;)
haha.
Efter det började det komma lite folk,
ska se om jag kommer ihåg vilka det var,
Sebbe, Grönis, Hagge, Lillkati, Abe.. och säkert var det någon till,
men jag kommer fan inte ihåg :O
Vi chillade, och så, och väntade på Affe,
när han äntligen infann sig hos Tomas så tog vi en taxi ut till Lemland, Valborg, Fredley.
Men inte alla, utan bara Fro, Tomas, Hagge, Affe, Fia, Mimi, Lolli och jag.
Där träffade man en massa folk,
jag kommer inte ihåg ens hälften av dem,
men jag vet att jag sprang runt med Vendela och vi dansade nog med.
Och att jag flörtade med de som satt i garderoben :D haha
Och så dansade jag,
och så sa Sofie, Vendelas kompis, att jag heter "snälla julia" i hennes mobil,
och jag som inte ens känner henne :O:D
det var gulligt tycker jag.
Sedan tog vi taxi hem igen.
Eller hem till Tomas alltså.
Och då kom de andra dit igen,
och Anton "Nisse" Nilsson kom också dit :p
Trevligt.
Sedan minns jag att Sebbe berättade att dom hade kollat på Harry Potter,
och där tar mitt minne slut.
Tydligen hade jag blivit lite ledsen och sedan somnat.
Och Affe var så snäll och tog hand om mig, hah.
Och imorse när jag vaknade så var jag förvirrad,
jag fattade inte var jag var,
och jag fattade inte vem Affe var.
För han sov i samma säng som jag.
Men efter ett tag så klarnade det.
Och då gick jag och pratade med de andra som var vakna,
Fia, Fro, Lolli, Mimi och Hagge. Tomas och Affe sov.
och dom var så snälla och fyllde i min minneslucka.
Usch, hatar sådant.
Sedan var Fro en hemmafru och lagade plättar,
men jag åt inte, haha.
Jaa, och sedan vilade vi lite,
och sedan for vi hem.

Nu är jag hemma och funderar på vad som händer ikväll.
Film hos Tomas skulle vara trevligt,
men ack nej,
de där pojkarna har fotbollsmatch.

Det blir väl hem till Andrea och kolla vad hon köpt i Sverige ;)

Usch, jag har en miljon utgifter nu,
Fro - 5? för inträdet till Fredley
Tomas - 11,75? (tror jag) för Taxi och saker igår
Andrea - 42kr för att hon köpt ansiktstvätt åt mig i Sthlm

Nu är jag förvirrad,
jag vet inte längre vad jag vill och vem jag vill ha.
Allting är så förvirrande.
Men en sak vet jag nu,
jag vill inte ha dig längre.
Du är över, över över över.
Äntligen.

Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

god bakfylla julia;)

2006-04-09 @ 13:26:48

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback