Vill ni veta hur spännande förkylning är?

Jag ska berätta det för er,
oavsett om ni vill eller inte.
Jag har svårt att säga det med ord, men kika på dom här bilderna så fattar ni nog hur jävla tråkigt det är.



Tror ni mig?

Jag har blivit en tönt,
som bara sitter vid datorn eller tvn,
och det knäppa är att jag gör samma sak vid både datorn och tvn,
jag kollar på serier.
Men skillnaden är att på tv ser jag aldrig hela avsnitt,
för jag missar antingen början,
eller så går jag innan slutet.
Men på datorn,
då kan jag se alla dom där avsnitten jag bara kunde se hälften av tidigare.
Och det är ju bra,
datorer är bra,
och jag skriver bara strunt,
jag måste faktiskt be om ursäkt för det,
jag har bara skrivit onödiga och oviktiga saker de senaste dagarna,
inte har jag väl tappat stingen?
Nej, jag kommer igen,
jag ska försöka.
Jag vill egentligen ha något tema på min blogg,
för att berätta vad jag har gjort idag,
det känns värdelöst.
För jag gör aldrig någonsin något alls.
Jag borde skriva en recension på boken jag nyss läst klart,
Grabben i graven bredvid,
det är en rätt bra bok.
Vi måste skriva recension för Monique.
Och sedan ska vi hålla föredrag,
alla jublar av glädje.
Min plan är att hålla föredraget och skriva recensionen så snart som möjligt,
så har man det gjort när alla andra plågas.
Haha.
Jag har kommit på att min blogg är väldigt egoistisk,
det handlar alltid om hur synd det är om mig, vad jag har gjort idag,
fast iofs är det väl ungefär det en blogg ska handla om?
Jag blev ytterst förvånad när jag läste Anns blogg, http://destrozar.blogg.se,
och där stod det att Eskimåer inte har könshår.
Haha,
mycket effektivt för dem när det är bikinisäsong xD hahaha.
Stor risk ellerhur.
Nej, nu har jag inget vettigt att skriva mera.
Det hade jag inte från första början heller,
bara tråkigt.

A place to crash, Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback