Vinter eller vår?

Ja, snö är det iaf.
Men snön är så blöt att det nästan kan räknas som regn.
Klurigt.

Mamma är ute i Önningeby och väntar på bärgningsbil,
när hon kom dit började det ryka ur motorn,
så kanske bäst att inte köra.
Hoppas det inte går att laga och så får vi ut en ny på försäkringen.
En snyggare och bättre bil.
Haha, drömma kan man ju alltid.

Nu har jag kollat på tre avsnitt av Prison Break,
och jag kan förstå varför alla var så besatta av att kolla på det.
För det är bra,
ruskigt bra.
Hoho, spännande, jag vill veta vad som händer här näst,
men jag orkar inte sitta framför datorn och kolla i 40minuter till.
Det får bli senare idag,
eller om jag fortfarande är sjuk imorgon.

Nu ska jag se om det kommer något på TV,
måste ju passa på medans vi har de där 10 första dagarna av digiboxen.
Då man ser alla kanaler,
det borde man alltid få göra.
Jävla skit MCA.

Med kärlek, Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback