Is this the end?

Var det här slutet? Är det över för alltid nu? Ja, jag tror det. Jag har förbrukat mina chanser, om och om igen.
Jag måste sluta tänka på dig. Jag måste det. Jag tänker inte ta någon kontakt med dig igen, hoppas du inte tar kontakt med mig heller (hoppas du gör det annars överlever jag inte). Hoppas vi inte ses på stan, hoppas vi inte ses på fester. Du är inte perfekt (jo det är du) och jag behöver inte dig (jag förtjänar inte dig).

But it´s time to face the truth,
I will never be with you...
Julia

Kommentarer
Postat av: Hampus

Humm, nu blev jag lite fundersam ju... Men, jag tror de inte är som jag tänkte att det är. Nej, det kan inte vara så

2006-08-17 @ 22:14:39
Postat av: Anonym

You´ll never know.

2006-08-18 @ 14:31:53

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback