Ordning och reda, städa på onsdag?

Idag har jag alltså städat garderoben. Shit vad duktig jag var, och vad mycket kläder jag har som jag inte använder! Nu ska här börja användas lite ny-gammalt och roligt.

Garderoben
Så här fint blev det (okej, jag vill skryta med mina kläder ;))

Lolli var här medans jag städade i garderoben och vi pratade lite och så laddade hon upp en massa bilder i  sin
bilddagbok.

När det var klart for Lolli hem och jag for direkt till Andrea (eller okej, jag pumpade min cykel först, och sedan körde jag moppe -korkat!)

Hos Andrea lagade vi mat, våran specialare; Ost- och broccolipaj. Du önskar att du hade fått en bit av den du med. Jag och Andrea åt massor. Jag är fortfarande mätt och vi åt för 7 timmar sedan. Knäppt.

När vi hade låtit maten smälta lite for vi hem till mig och kollade på 3 avsnitt OC. Och jag blir så frustrerad... Bara massa bekymmer i den där staden. Stackars dom.

När vi hade kollat klart skulle Andrea fara hem, men vi fastnade och prata. Det var länge sedan vi pratade sådär, även fast vi varit med varandra varenda dag (utom en) sedan typ 20 juni.

Nu har jag lite tråkigt och börjar bli trött.
Julia

Kommentarer
Postat av: Hampus

JÄVLAR VILKEN ORDNING :O Du skulle se min garderob ;)
Men de blir väl säkert redigare nu när vi flyttar och jag måste ta ur alla kläder så jag sätter in de jag endast använder i garderoben, haha de blir nog inte mycket... :p

2006-08-10 @ 19:19:29

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback