When powerwalk become jogging

I förra inlägget glömde jag berätta att min mor har kommit hem och att vi tillredde en jättegod middag. Vi fräste lite purjolök, tomat och lök. Kokade broccoli och blomkål och pasta. Sedan blandade vi ihop allting i stekpannan, lade till lite riven ost och en halv creme bonjour tomat & medelhavsörter. Det var nami.

Min powerwalk blev till en joggingtur, för jag kände mig så sprallig och jag måste säga att jag har funnit min perfekta joggingpartner, min hund Minus. Han är bäst.

Nu ska jag stretcha lite till och sedan gå i duschen. Och så ska jag försöka sluta msna med Adam.

När jag har duschat kommer Andrea hit och så ska vi kolla på OC idag igen. Hihi.
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback