2006

2006  var året då:
27-29 januari praktik på Lemböte
3 februari folkisfest 1
13 februari jag och Eddy gjorde slut
18-26 februari sportlov och jag lärde Lolli skida
8 april fredley som ledde till utegångsförbud
18 april jag fyllde 16 år (och hade fortfarande utegångsförbud)
maj jag gick på hundkurs med Minus
16 maj hade vi vernissage på folkis
24 maj gick vi ut folkis och firade det hos Ann
28 maj "tog det slut" med Wille, fast vi var nog aldrig tillsammans
2 juni var det Schools Out för alla andra, party!
juni Mimi for till Spanien och Fia till Kreta
23 juni midsommar firandes på Sottunga
25 juni - 7 juli sommarjobb på Lemböte
10 - 28 juli sommarjobb på Tvätten
15 juli fest på Idas stuga, träffade Adam HIHI
21 - 29 juli RockOff
31 juli - 2 augusti båtluff i Stockholms skärgård med Andrea
14 augusti skolan började, SoS06
29 augusti sista folkisdirektionsmötet
14 september fick Jenny körkort, Adam fyllde 17 år, var till bamböle och simmade för sista gången i år
22 september jag och Adam blev tillsammans <3
september - oktober - november barnvakt till Good News körens barn
14 oktober Adams fest
19 oktober med Andrea till Sebbo
20 - 21 oktober shopping i Stockholm med Andrea
3 - 5 november höstdagarna i Tammerfors
18 november Åland by Night
november - december sålde biljetter till Petronellas julshow
21 december betyg, julfest, läste julevangeliet i kyrkan
24 december julafton med mamma, Mika, Fanny, Frida, Tove, Torbjörn, Lotta, mormor och morfar
31 december nyårsfirande hos Erri

näe, det var inte ett så givande år som jag trodde

hur som helst hoppas jag att 2007 blir lika bra och lite bättre.
GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: Anna

Justja, 3 februari.. folkisfest :/


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback