Close your eyes

...and then come and ease the pain.
Idag hade vi tyskaprov. Det gick helt okej, med tanke på att jag inte hade hunnit plugga. Varför har inte jag något mellanläge, antingen pluggar jag massor eller så öppnar jag inte ens boken? På håltimmarna gjorde jag och Emme klart projekt "våldtäkt". Jag tycker att det är bra. På psykologitimmarna kollade vi på en film om mobbning och började projekt "mobbning". Nu börjar jag förstå det här med att man har mycket projekt på SoS... Efter skolan bäddade jag rent i sängen och drack varm oboy.

Snart ska jag gå ut med hundarna och efter det ska jag sätta mig och läsa Glamour. Ikväll kommer Adam hit och han ska sova här. Hoppas att vi bara tar det lugnt. För jag är sliten. Jag har idag kommit fram till att jag verkligen påriktigt måste hålla mig frisk till jullovet, för vi har viktiga skolarbeten ända fram till dess. Det är bara att bita ihop och le.

Kommentarer
Postat av: mad

honestly: jag hittade mönstret på internet och ritade av det till mitt eget ;D

Postat av: Mims

Jo, det hänger på väggen direkt när man kommer in till MK :D

2006-12-01 @ 21:40:18
URL: http://mimsis.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback