Dagens

Dagens låt: Wham - Last Christmas
Dagens dusch: Kommer nog aldrig, jag är lite av en smutsgris *hemlisss*
Dagens frisyr: Flåsigt!
Dagens smink: Har nog försvunnit vid det här laget, jag har inte något superbra smink
Dagens händelse: jag får femma i psykologi i slutbetyget!
Dagens planer: KAFFEKALAS! (med Lolli)
Dagens vill ha: julafton
Dagens saknad: andrea
Dagens drog: kaffe, förslagsvis?
Dagens tråkigaste: att jag är så lat
Dagens finaste: velourdräkt som jag myser med varje daag.
Dagens måste: förbereda föredraget..
Dagens dricka: KAFFE
Dagens köp: kom ihåg att jag är en fattig studerande som inte har köpt julklapparna ännu
Dagens mat: omelett (jag säger ju att jag är en fattig studerande!)
Dagens sjuka: dagens sjuka humor har jag, ja tack.
Dagens kärlek: jag har inte tittat efter, men det brukar vara Adam. HAN ÄR MIN KÄRLEK
Dagens mående: Knäpp?

Kommentarer
Postat av: Mims

JULIA! HÅLL DIG BORTA FRÅN KAFFET!
Du kommer aldrig att somna ikväll, du har intagit alldeles för mycket kaffe!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback