Allting handlar om vanor...

Imorse mådde jag illa igen! Mår jag illa imorgon bitti börjar jag ju seriöst fundera vad felet är?

Jag kravlade mig ur sängen vid 11 och försökte göra mig klar tills jag skulle på stan med Ida, jag blev inte klar så fort. Förvånad? -nej. Ida hann gå nästan ända hem till mig innan jag var klar. Vi gick ner på stan och jag köpte högtalare till datorn (inga speciellt bra, men tillräckligt för att jag ska kunna höra på lite musik, det är även sådana högtalare man kan koppla till mp3n eller dylikt. Soft). Vi fikade på Julius och satt och glodde på folk. Först var det fullt av ÖHSare (jag visste vem alla var), sedan när vi hade fikat klart och gick runt på stan var det fullt av KHSare (Ida visste vem alla var) knäppt. Vi provade skor, kollade på kläder, kollade på böcker, smink... Osv. Trevligt att träffa Ida igen, trots att det bara var en vecka sedan sist.

När jag kom hem från stan kom Andrea hit och var snel. Hon städade min garderob och lånade två linnen av mig. Var av ett hon ska använda imorgon. Sedan nalkades det middag, som Jenny hade lagat. Och när middagen var klar lagade vi smoothie (jag skrev igår i bloggen att jag skulle skriva ner allt jag äter, jag orkar inte.)

Vid lite över 6 hämtade Fias mamma mig och så skjutsade hon Fia och mig till IFK matchen (jo, hej jag vet att det är långt att gå). Vi gjorde det mysigt med filt, vana fotbollsfans som vi är. Efter ett tag dök Andrea, Lolli och Erri upp. Men dem fick man knappt ett ord med, dom var för upptagna av varandra. Happs. Så kan det vara.

När matchen var slut gick Fia och jag till Select, köpte sprite. Sedan gick vi hem till henne med den. Efter det gick vi hem till mig. Satt vid datorn och snackade skit en stund, kollade på bilder och pratade. Sedan lånade hon min gröna klänning, och mina vita skor. Hon ska ha åtminstone klänningen imorgon på avslutningen, skorna vet hon inte ännu. Bäst att låna för säkerhetsskull.

När Fia hade farit hem åt jag (IGEN!) och sedan plockade jag upp högtalarna jag köpt. Lättare sagt än gjort, dom var inpackade i inbrottssäker plast, och mitt enda redskap var en nagelsax! Det hela tog lite tid och till sist var dom upplockade, endast mitt lillfinger som fick spilla lite blod. Jag dödade nästan min webcam också under tiden. Nu har jag bara att koppla i min skrivare också, men det får nog vänta...

Idag fick jag tillbaka mina (Jennys) sex and the city filmer av Andrea också, tackelitack.
Idag raderade (och läste) jag varje sms jag har fått av Wille. Tror jag hade nästan alla kvar. Det var hårt.
Imorgon ska jag på Fanny och Fridas skolavslutning (kl 9!!!).
Imorgon ska jag med Fia och träffa Ronnie.
Imorgon ska jag ta ut pengar från banken, shopping på måndag.
Imorgon ska jag äta middag med mina mediabrudar (Kim vill gärna följa med, men det måste jag höra om är okej för er före jag kan säga ja).
Imorgon är det fest.

Uuh, Rasmus, jag orkade uppdatera min blogg. Mitt beroende och psyke är lugnat.

As if tomorrow never comes,
would you know how much I loved you?
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

det är bara att inse, du är med barn! illamående och godisfrossa.. tro mig, jag vet hur det är!!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback