Fialialej

HIHI, Fia skrattar fult! xD

JOO

Idag har jag packat, men det krävdes en Fia och en piska (okej, ingen piska, men nästan) för att klara av det. När vi (jag) äntligen hade packat klart upptäckte jag Erris solglasögon i min handväska?! Haha.

Fia och jag gick ner till Stadshusbacken och gav brillorna till Erri. Efter det gick vi hem till Fia, hon städade rummet, och sedan kom vi på att vi ville se på film och äta pommes på Garaget. Vi for och hyrde film, Skeleton Key (vi var kvar där efter kl 22 då det stännger, fyyy på oss!), sedan cyklade vi till Garaget, men ack nej det var stängt (varför i hela friden stänger det 21?) Då tänkte vi att pizza skulle sitta fint, men ack nej, även KottiPizza stänger 21. Det blev Select! Där köpte vi en ugnspizza och sedan började vi cykla hem. Haha, men när vi hade kommit en bit så kom vi på att vi ville ha något att äta just då, och kunna sitta på bryggorna i Östra hamnen. Så vi cyklade tillbaka och köpte toast menyer.

Vi satte oss på bryggan och pratade om hajar och valar som hade sex (hej, jo normala samtalsämnen), sedan cyklade vi hem. Sedan dess har vi suttit här vid datorn, och inte har vi kollat på filmen, och inte har vi ätit våran pizza. Vi är dåliga! :D haha.

Nu är jag kissnödig och vi ska snart kolla på film.
Imorgon ska vi shoppashoppashoppa! Sedan tar jag tåget till pappsen.

Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

ååh, vad det låter najjs med shopping. jag kanske far på torsdag:D


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback