Frågor, läs om du har tråkigt.

BRUKAR DU KOMMA I TID?
Om jag måste, annars kan det hända att jag dyker upp när det passar mig.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST?
Hm, var nog i fredags på schools out..
HUR KÄNNER DU DIG NU?
Trött och förvirrad, jag vet inte var pappa är.
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER?
Vitt skulle jag tro, rosa är också väl använt.
KAN DU LAGA MAT?
Ja, om jag verkligen försöker.
VAD PLUGGAR DU?
Inget alls, men förmodligen till hösten.
VAD TYCKER DU OM FÖTTER?
Bra att stå på, men mina ställer bara till med besvär.
ÄR DU AKTIV I SKOLAN?
Vilken skola? Men ja, ganska aktiv. Att göra det bästa av situationen gillar jag.
VAD SAKNAR DU?
En massa pengar.
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST?
Det var väl söndagen/måndagen förrförrra/förra veckan. Varför är privat. De som vet fattar, inte de andra.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Helt okej, läste lite på sprängaren, satt vid datorn och sedan kollade jag på CSI Miami på tv. Synd bara att jag inte hann kolla på fortsättningen, CSI NY.
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
Vatten.
RAKAR DU BENA?
Heter det inte benen? Men ja, det gör jag.
ÄR DU NYTTIG?
Definiera ordet nyttig. Fast jag tror jag kommer fram till samma svar i alla fall. Nej.
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG?
Nu under sommaren blir det aldrig före klockan 01.00 i alla fall.
VAD SKA DU GÖRA I VINTER?
Det vet jag väl inte redan. Förmodligen pluggar jag och förbannar all snö.
PROJEKT JUST NU?
Jobba och njuta på samma gång.
VAD BORDE DU GÖRA?
Gå härifrån och skaffa mig ett riktigare liv.
VAD VILL DU GÖRA NU?
Gå härifrån och skaffa mig ett riktigare liv.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?
Inget sådär som jag kan skryta med.
JAY LENO SHOW?
Kollar jag inte på.
ÄR DU BLYG?
Händer sällan, men ibland..
ÄR DU POLITISKT AKTIV?
Nej, jag är inte aktiv inom någonting.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG?
Klockan 06.25, och ja, jag har sommarlov.
VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA?
Klarinett.
VILKEN IDROTT SYSSLAR DU MED?
Datastolsrally.
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Singstar om det räknas, annars har jag inte spelat tv-spel på år och dar.
VILKET DATORSPEL SPELADE DU SENAST?
Harpan, now and forever!
VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV?
Vanliga brev värmer längre i hjärtat.
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET?
Ja
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Ibland mycket, ibland lite och jag vet det aldrig innan. (Roberts svar, och för er alla, jag känner inte Robert, men det är Anna, som jag inte heller känners, pojkvän)
HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Ja, det måste jag väl ha gjort. När jag var baby.
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG?
OOOH! Massor.
HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL?
Vad är det för jävla fråga? Kajaler ja, men jag använder dem knappt nu sommartid. Stjärnor? Nej för fan, det går ju inte.
BRUKAR DU SMINKA DIG?
95% av dagarna på ett år. Resten av dagarna är jag sjuk.
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV?
Jag gillar inte att klaga, så, ja.
VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU?
Mina svarta Lee-jeans, mina svarta topshop trosor med rosa kant, min turkosa Gina Tricot t-shirt, min rosa Cubus bh och mina smycken.
VILKEN HÅRFÄRG HAR DU?
Brunt med blonda slingor, färgat.
HAR DU STADIGT SÄLLSKAP?
Inget är stadigt om det har med mig att göra. Men nej, jag har inget sällskap.
VAD VILL DU JOBBA MED?
Advokat, journalist eller ingenjör. Hejjagsägerjuattjagärbred.
HAR DU TRÅKIGT JUST NU?
Lite för mycket.
VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA?
Människor.
VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK?
Det Janke skickar till mig, eller någon annan.
KATEGORISERAR DU DEJ SJÄLV I NÅGON STIL?
Fjortis! Haha, nej men. Player. Haha, nej nu är jag nästan oseriös. Jag kategoriserar mig själv som snobb. Tack Ida, du har fått mig att inse!
ÄR DU TRÖTT?
Ja, mina ögon vet inte vart de ska kolla.
NÄR VAR DU FULL SENAST:
Schools out var väl senaste festen...
SOVER DU HELST ENSAM ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON:
I min säng är jag helst ensam, för annars är det bara Lolli som sover där, och det är trångt. Men jag skulle inte ha något emot att ha någon att sova tillsammans med. Frivillig? xD
BÄSTA GRUPP/ARTIST:
Pass.
HUR MÅNGA SKOR HAR DU?
Ska räkna när jag kommer hem. 4 par med mig hit till pappa i alla fall.
FAVORITRÄTT?
Oxfilé. Tjena glidare.
VAD GÖR DU IMORGON?
Är med pappa till kontoret.

Julia

Kommentarer
Postat av: fia

Lätt att vi satsar på stockholm när sommarn är slut.. Jag menar, vad satsar man på om inte stockholm? :D Fräscha upp garderoben inför ett nytt skolår. Nej usch. Hur kan jag tänka på skola, REDAN? Ujuj. KOM ME TILL GREKLAND TÖNT! SISTA MINUTEN FÖÖR FAAAN JULIA!

2006-06-08 @ 22:27:58

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback