I don't give a fuck

Nu har jag legat på bryggan och solat i 2 timmar. Sedan kom ägarna och hunden Hugo dit och började städa bryggan, då ansåg jag att dom skulle få ha sin brygga ifred. Så jag gick upp tillbaka till huset. Det var nog lika bra, för jag hade slut på vatten och jag kände hur det snurrade i huvudet av all sol.

Jag var först till Ica Grangärde före jag lade mig på bryggan och då köpte jag Cosmopolitan, juni nummret. Med den fick man en parfym, min var sönder. Skit också. Sedan när jag började läsa tidningen så märkte jag att sidorna lossnade när man bläddrade. Jippi, nu har jag alltså en Cosmo med 90 lösa sidor (jag har hunnit läsa 90 sidor). Tur att jag bestämde mig för att läsa Cosmon idag och boken jag köpte imorgon under resan. Jag skulle inte ha nerver att sitta på tåget med en tidning som föll sönder. Jag funderar på att maila till Cosmo och klaga lite grann, det känner jag för just nu...

Nu väntar jag på att batterina till min mp3 ska bli färdigladdade så jag kan få lyssna på lite Håkan, men det dröjer nog ännu 1-2 timmar. Jobbigt.

Idag måste jag också packa ihop mina saker och försöka få ner allting i min väska, hur ska det gå? Jag undrar varför jag alltid har en väska med mig på resor, och skulle behöva två när jag far hem...

Jag lyssnar på RixFm via webben och snacka om att det inte fungerar, radioprataren börjar prata för tidigt, reklamen läggs igång mitt i radioprat/låtar. Ljudnivån ändrar ständigt. Irriterande det med.

Nu har jag fikat lite och är redo för att gå ut i solen igen.

Meet me here in the middle of the night,
I don't give a fuck if it's wrong or right.
Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Where should I meet you ?

2006-06-12 @ 18:10:33

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback