Pappa

Inatt har jag drömt så knäppa drömmar, herregud alltså. Jag drömde mest om Tomas, haha, kanske var för att jag hade msnat med honom under kvällen? Annars har jag ingen förklaring. Tokiga drömmar var det i alla fall.

Jag vaknade från mina tokiga drömmar vid kvart i 12 och då var jag stressad, för jag trodde att jag hade sovit halva dagen och missat måna soltimmar. Men vilken tur jag hade att det är mulet ute då.

Nu har jag ätit frukost och suttit här vid datorn. Ska snart i duschen och sedan får jag se vad som händer. Emma borde väl komma hem från skolan så småningom.

What's left of me?
Julia

Kommentarer
Postat av: ak

aaamaagaad ;) gör det så fort du kan! ;D här är det också molningt, men jag har ändå solat, för det är sådär "disigt" :P

2006-06-07 @ 13:57:02
Postat av: lolli

haha hejhopp :) jo det går bara bra på lottas, men har bara 3,5 + i lön men jobabr ju svart och så så det blir ju ändå ngt iaf. man kan ju bara sitta ute o sola hela dagarna :D jobbar enda in i augusti med. hur är lever livet i sverige då? ;D


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback