Berusad

Jag är berusad av livet!
så sa en radiopratare på rixfm,
det fick mig att tänka till,
och ja, jag är också berusad av livet.
det är underbart!

nu ska jag gå i duschen,
och sedan ska jag packa färdigt.

jag blev att tänka på det här uttrycket "faller du så faller jag",
och alla varianter som finns på det
(hoppar, dör)
och jag kom fram till att jag inte håller med,
visst skulle någon av mina nära och kära försvinna,
eller ännu värre dö,
då skulle jag också bli väldigt förändrad.
men vad skulle bli bättre om även jag skulle försvinna då?
hur mycket man än älskar vännerna,
så är det alltid bättre att finnas kvar som ett minne av den som inte finns mera.
det tycker jag iaf,
håller du inte med så okej.

Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

Jag håller med dig bulia, eftersom du alltid är så klok.

2006-03-24 @ 15:24:00

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback