Choklad

Jag tror aldrig att choklad har varit såhär gott,
men jag vet inte varför det smakar så extra bra idag.
Hmm, men det är vanlig Marabou mjölkchoklad,
aaa, eller mmm kanske är mera rätt ;)

I helgen har jag varit på SSU på Lemböte.
Det var väl okej, fast man märker nog att alla börjar tröttna.
Ingen ser samma nöje med att busa på nätterna,
ingen har några bra idéer för kvällsprogram...
Men det är egentligen inte sant,
Frankie hade en bra idé igår.
Och det var till och med roligt! Haha.
Vi lekte sardinburken i hela stora huset på Lemböte,
alla lampor släckta och vi fick till och med vara i källaren.
Jag är ju iofs mörkrädd, men Abe var så snäll och lät mig gå med honom.
Det uppskattar jag,
och han tyckte säkert att jag var lite smått irriterande,
för jag hela tiden skrek och pratade,
jag var ju rädd, så det finns ju en orsak.

Vad hände annars under helgen.. hm,
vi skrev SSU-prov, vi höll på från kl 10-17 :O
det är en lång tid.
Men först skulle man hitta alla frågor,
som SSU2 hade gömt väldigt bra,
och sedan skulle man besvara frågorna så utförligt man kunde.
Jag och Lolli gjorde provet tillsammans,
och jag tror nog att det gick bra.

I början av helgen var det lite jobbigt, tyckte jag,
att träffa Eddy igen. Första gången sedan det tog slut.
Men ju längre tid det gick desto lättare blev det.
Och den sista tiden på Lemböte såg man knappt av Eddy.
Så det gick nog bra :)

Jag undrar vad som händer ikväll... ? :/
Förslag?

Förövrigt skiner solen och jag blir så glad av det
(eller kanske är det pga chokladen)
och jag funderar på att gå ut.
Jag har vår-/sommarkänslor, redan!

En förrymd himla Drottning.
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback