Fredagskänsla på en onsdag

Det är så fel,
jag och Ida hade givande diskutioner om det på bussen idag,
haha,
fredagskänsla på en onsdag, och onsdagshumor på en fredag.
Men allra helst har man fredagskänsla på en fredag och onsdagshumor på en onsdag.

Nu mår jag lite konstigt,
kanske feber eller något,
och så har jag ont i magen,
och mitt huvud snurrar så jag tror det håller på och faller av :O
Inte bra inte bra.

Jag och mamma bara bråkar nuförtiden :/
Varför ska det vara så?

Vi har skaffat digitalbox nu,
fyfan,
jag som ville ha IP-TV :(
Nåja, man får väl nöja sig med digitalbox då...

Nej, idag är jag på dåligt humör.
Ska nog kolla på film ikväll,
så alla andra slipper mig.

Tack och godnatt, Julia

Kommentarer
Postat av: ida

shiiit vad du har hunnit uppdatera din blogg sen senast:) läste igenom lite hastigt bara.. och jag ville bara säga at jag alltid är lika highfashion som du när jag sitter framför datorn;)

2006-03-29 @ 16:30:44

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback