Garden State

Vi kollade på garden state imorse i skolan,
jag såg den för inte så länge sedan,
men då var jag så okoncentrerad att filmen blev för djup för mig.
Och jag hade så svårt att se han där från Scrubs i en seriös roll.
Men nu när vi såg den, och jag förstod den,
då var den bra.
Inte suverän, inte skitkass -utan bra, helt enkelt.

Jag hade stegring imorse när jag steg upp,
men jag tog en värktablett så det räknas inte.
Nu känner jag mig dock lite ur form,
och nu vibrerar min mobil.
Sms kallas det.

Hömhömhöm,
igår kväll blev jag klar med min hemsida!
Nu ska jag bara få uppgifterna av pappsen och sen ska jag lägga upp den.
Men fy,
jag har tröttnat på den något fruktansvärt,
jag tycker den är ful och tråkig och så finns det en massa detaljer som blivit fel.
Fy fy fy.
Men jag har dåligt tålamod,
så det får vara.
Fast jag är lite sådär att jag tycker det är pinsamt att visa upp något som inte är så bra som man skulle klara av att göra,
då känner man sig lite dålig.
Men men, folk får väl tycka att den suger då.
Skit samma.
Huvudsaken är ju att jag har orkat göra den färdigt :p
Och jag sa till Affe att den skulle vara klar före April,
och se, den är klar före April ;)
haha.
Lite stolt är jag nog allt ;D

Idag har jag inget att göra,
eller ikväll alltså.
Min kusin Hannah har farit tillbaka till England nu.
Kanske Lolli messar mig efter middagen idag också och frågar om vi kan leka ^^
då svarar jag JA!

Spänning är allt som behövs, Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback