Här kommer lyckan

Här kommer lyckanlyckanlyckanlyckan,
jag är glad.
Det är vår och jag känner av mina vårkänslor.
Jag känner mig romantisk idag,
Idaskida, var finns du när man behöver någon att dela romantiken med? xD

Jag läste nyss Katjas kommentar, att vi ska få komma och hälsa på valparna,
när dom har öpnat ögonen och blivit lite större,
om en månad eller så.
Jag tänker räkna dagarna dit! Haha.

På tal om annat så fyller Rasmus år idag,
grattis grattis grattis grattis,
och jag fyller år om 22 dagar :)

Åh, jag blir så sur på mamma ibland.
Hon bara tjatar om allting,
och så säger hon att jag alltid svarar fräsigt och oengagerat.
Vad fan kräver hon?
Att jag ständigt ska vara hennes nickedocka?
Aldrig.
Visst, hon vill att jag ska ta reda på om jag kan åka med någon till direktionsmötet imorgon,
och jag sa "jaja", är jag då oengagerad?
Jag längtar tills jag flyttar hemifrån,
och äntligen får bli en egen individ.

"Ingen kvinna har någonting emot att bli älskad"
Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback