Jag har aldrig varit såhär lycklig

Okej, jag ljuger,
det är inte sant,
klart jag har varit såhär lycklig,
och lyckligare också.
Men det som glädjer mig är att Julia åkte ut ur Top Model,
jag har aldrig tyckt om henne,
och förlåt,
jag är inte rasist,
men jag har ändå lite fördomar mot att en rysk/svensk skulle vara med?
Och tex Sabina, jag tycker inte om henne heller,
hon är väl afrikansk eller något,
men hon är inte snygg, det är det som är felet.
Florina däremot, som inte heller är typisk svensk,
hon är söt, snygg och sexig.
Haha, tycker jag.

Jag vet inte vem jag hejar på i Top Model,
för Florina är så snobbig till sättet,
Sabina ful,
Freja har inget extra och ser lite plufsig ut tycker jag,
Kristina ser nog bra ut, men hon är inte tillräckligt stark,
Sofia är ju bara rädd och stel hela tiden,
nej åk hem kvinna.

Nu kan jag sova gott inatt,
trots att jag vart livrädd när jag var ute och gick i huset med alla lampor släckta.
Och jag är sugen på att se på skräckfilm,
men jag vågar aldrig göra det ensam.
Haha, töntigt av mig.

Julia

Kommentarer
Postat av: Rasmus ^^

Jag vågar inte annars heller xD

2006-03-30 @ 20:58:56

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback