Jag var bara inte gjord för dessa dagar

Jaa, nu har halva dagen gått.
Louise har varit här ett tag,
vi chillade mest och så.

"jag var bara inte gjord för dessa dagar" -ja, det kanske är sant.
men nu pratar jag inte om dagarna som varit här i helgen.
Jag syftar på tiden med Eddy,
jag var bara inte gjord för de dagarna.
Jag ångrar inget,
jag vill inte göra om något.
Jag längtar bara till framtiden,
då det inte kommer göra ont mera i mitt hjärta.
För du betydde så mycket.
Och alla dessa falska ord "vi kan ju fortsätta vara vänner",
jamen jaha, jag hade tyckt att det skulle varit en bra idé.
Du är en fantastisk person,
och jag minns den tiden,
före vi blev tillsammans.
Jag var hos dig och såg på film ett par gånger.
Så som du var då,
ditt sätt,
har glad och hur bra det kändes,
det är den känslan jag eftersträvar nu.
Jag var trygg med dig,
jag är trygg med dig,
och nu balanserar jag mellan trygghet och panik.

Knäpphet är brahet.

Jag undrar en sak, har Kattispattis fått några valpar ännu?
Eller såklart inte hon, men hennes hund.

Sedan tänkte jag på en annan sak,
jag och Ida pratade tidigare om en sak,
vi pratade om knäppa människor som har på "på lunch" på msn,
och så är dom och äter middag!
Men jag måste erkänna, jag är inte bättre själv,
haha, jag sätter alltid på "på lunch".

Nu längtar jag till vår och till ingen snö,
jag vill gå med kjol, klänning, sandaler, shorts, knickers, ALLT som inte är långbyxor.

Ikväll tror jag att vi ska spela spel,
det är tufft, jag lovar!
Vill du följa meed? :)
Säg till då för fan!

Ni tror ni är något, Julia.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback