Mätt som en tok

Fyfan vad mätt jag är nu,
värsta lyxmaten idag.
Och även fast jag har ont i halsen så måste jag ju äta massor.
Jag kommer bli en tjockis xD

Jag kollade på bilder som min familj tagit i helgen,
och de hade sminkat mina småsystrar Fanny och Frida, 10½år,
sedan tog de "modellbilder",
och jag måste då säga det,
jag har en konkurrent i Frida.
Haha, nej men. Hon är så jävla söt!
På bild gör sig Frida otroligt bra.
Jag är faktiskt avundsjuk på henne!
Fannys bilder var också jätte bra, men hon har lite svårare att hålla minen.

Det var lite läskigt det Janke berättade om att de i helgen när de var och skidade
hade sett en gubbe misshandla sin fru :/
Usch, jag tycker det är så hemskt sådant där.
Varför ska vissa känna ett sådant behov att straffa folk med slag och sparkar?
Det är så fel, felfelfel!

Världen är orätt, Julia

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback