ont i halsen

Imorse vaknade man upp, såg att klockan var 06:20, vilket betyder att jag inte hade vaknat första gången min väckarklocka ringde. Märkligt, det har aldrig hänt förut. Det var min första tanke.
Min andra tanke var min hals, aj vad ont det gjorde.
Så jag gick och väckte mamma och sa att jag blir hemma idag,
sedan fortsatte jag sova tills Anna messade till mig,
hon var tydligen också hemma.
Sedan somnade jag om igen och vaknade vid lite före 12.
Min hals gör fortfarande ont,
men jag har druckit te och hoppas på att jag inte ska bli mera förkyld.

Imorgon har jag ju direktionsmöte och det får jag ju betalt för!
Måste fara...måste.

Nu lyssnar jag på Håkan Hellström och nyss läste jag senaste VeckoRevyn.
Vad hela världen har fått modehysteri,
alla modebloggare och alla tips inför våren.. osv.
Jag gillar det på ett sätt,
men jag gillar inte att veta att jag inte kan köpa alla saker som jag vill ha.

Sedan stod det om hur man märker att en kille är kär,
och då blev jag att fundera på alla killar i min omgivning och hur dom beter sig.
Det var intressant, haha.
Men det är ju bara spekulationer.

Jag är lite smått frusen och min säng är ännu kallare.
Även fast den är liten så tror jag den är gjord för två,
för när jag låg där i min säng och skulle sova igår,
då tog jag inte upp äns hälften av min säng,
och jag låg och skakade av kyla,
då hade det ultimata varit att sova tillsammans med någon.
Haha.

Åh, Kattis har fått valpar nu, 4 st!
Två flickor och två pojkar, jag är avundsjuk.

"Jag gör vad som helst för att få ditt liv att verka bättre", Julia

Kommentarer
Postat av: Katcha

wii! du och ni och ja, får gärna komma och titta på dem sedan när det är lite större och har öppnat ögonen och kan gå :) typ sådär om en månad

2006-03-27 @ 12:43:38

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback