Solsken på en blå himmel

jahapps, så nu sitter jag här, har även jag blivit en bloggare? :O
ibland funderar man ju lite om varför bloggar har blivit så trendiga, men jag gillar det.

okej, en sak, tejprulle kanske inte är världens bästa namn, men när allt annat var upptaget så..

och rasmus gav mig idén till tejprulle,så jag tänkte "vad fan, det spelar väl ingen roll vad man heter heller!", där av det fantasifulla namnet.

 

idag har jag varit i skolan och vi skrev adjektivhistorier, dock inte på svenska lektionen som man skulle kunna tro, utan vi gjorde det på våran "fritid", med andra ord när vi hade för lite att göra på våra andra lektioner.

 

senare idag så ska jag på ssu, det ska väl på ett sätt bli kul, men samtidigt jobbigt... :/ jag är så dålig på att hantera sådanahär situationer... skulle jag få välja nu så skulle jag vara med janke till sverige och skida, bort härifrån iaf. Men man får inte alltid så som man vill. Tyvärr.

jag måste göra en del saker före bussen går kl 6;

*packa alla saker jag ska ha med

*duscha

*äta middag

...och jag som är så dålig på att få något gjort :/

 

nåväl, jag får väl uppdatera om jag hinner före jag far.

Ha det bra, Julia

 


Kommentarer
Postat av: idaskida

Varför inte JuliaBulia?

2006-03-24 @ 15:26:13

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback