Sömn

Sömn sägs vara jätte viktig,
för att man ska orka prestera bra i skolan/på jobbet,
för att gå ner i vikt (?!),
för att ens psyke ska få varva ner...
Med mera, eller jag kommer inte på mera,
men det finns nog mera. Det är jag så säker på.
Men jag är inte trött.

Kärlekkärlekkärlek, det är ett ämne man kan prata om en miljon gånger,
utan att komma fram till något.
Är inte det lite konstigt?
För du tror dig veta att du har känslor för någon,
och sedan vänder en kompis på det och säger det ur en annan synvinkel,
då helt plötsligt,
kanske du inte känner samma känslor som förut.
Jag själv är tyvärr alltför utseendefixerad när det gäller vem jag gillar,
ser han inte tillräckligt bra ut,
ja då är han inget att ha.
Detta är säkert uppmuntrande för mina ex att höra iaf,
att dom har ett utseende som dög,
och ja, det har ni alla haft.
Jag faller för folks personligheter, men hindras ofta av deras utseende eller rykte.
Usch vad jag är ytlig egentligen.
Men jag kan tro att jag inte är den enda som är såhär.
Jag tror jag gillar dig, men jag vet att jag gillar dig, och jag gillar dig skarpt.
Det handlar om tre olika personer,
varav alla är onåbara för mig i dagens läge.
Sedan har jag tänkt på det här med fysisk- och psykiskdragning till folk,
den första är det en psykiskdragning, den andra en fysisk- och psykiskdragning och den tredje har nog övergått i enbart fysiskdragning.
Då tänker man ju att den i mitten, fysisk- och psykiskdragning, den borde vara den "bästa",
men nej, det tror jag inte.
Sedan finns det en fjärde egentligen,
han är bara fysiskdragning och har varit det ett tag.

Knäppt hur det kan vara.

Julia som inte fattar ett skvatt.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback