Håkan finns överallt

Nu har jag och Jenny lagat middag, helt okej, men ingen lyx-måltid direkt. Vem bryr sig? Att äta är ändå tråkigt.

Mina småsystrar ska sjunga Håkan Hellström på skolavslutningen (eller alla 4:or ska väl göra det...) Jag tycker det är tufft, lätt att jag ska fara på deras avslutning och lyssna till lite ljuv håkan-musik. Och en orsak att få klä upp sig lite... jag är nog en partypingla!

Efter middagen ringde Andrea, dom har fått helt klart sin film, och nu återstår det bara att bränna den till dvd. Kollaget hade dom tydligen också hunnit med, enligt Andrea var det superfint. Jag tvivlar inte!

Hon (Andrea) skulle komma hit mellan 18.15-18.30, så skulle vi upp till ÖHS och bränna deras film. Då slipper dom (och även jag) komma till ÖHS imorgon bitti. Jag slipper nog komma dit överhuvudtaget tror jag. Mysigt, min första helt lediga sommarlovsdag? Fast jag har ju hundkurs på kvällen... :/

Ikväll ska jag också på hundkurs (och på torsdag, men då är det sista gången! I can't wait...), hundkursen äger rum kl 19.30-20.30 och vi skulle träffas vid Handels. Skönt att det inte är ute på espholm och att mormor skulle skjutsa mig dit, för ärligt talat börjar jag få lite nog av mormor...

På tal om det så ska jag gå ner och hämta upp min strukna tvätt, som mormor fixat. Tack!

Efter hundkursen vet jag inte vad jag ska göra, kanske jag är hemma och tar det lugnt? Kanske jag tvingar Andrea att umgås med mig... Hihi.

På fredag ska vi mediabrudar gå ut och käka, pizza på Adlon! :D haha. Det är klass på oss!
Ida, Kattis och Anna (jag tror hon kommer med, ska messa henne just) ska träffas här hos mig kl 18, och sedan käkar vi och efter det lär det bli fest? Haha. Schools out för fan.

Nu ska jag hämta min tvätt och messa till Anna. Jag tror jag slänger på mig lite smink också före jag och Andrea ska till Övernäs...

Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

släng på släng på. jag vill ha fint väder på fredag!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback