Och media vrider den gulliga världen

Har du massa frågor? -jag har flera!

Nu sitter vi i våran datasal, hela medialinjen är i skolan idag. Det är nästan förvånande! Vi håller på och jobbar med våra projekt, och jag är färdigt nu. Har gjort en framsida och har skrivit all text om depression, hoppas nu bara att Anna blir klar snart med sitt om självmord. Så vi kan lägga ihop det tillsammans, och så tadaaa, ett färdigt projekt.

Senare idag ska vi intervjua idrottslinjen om deras resa till Norge, det ska bli kul att testa använda bandspelaren och sedan SKRIVA en intervju utgående från det. Kan nog bli spännande.

Åhnej, nu startade Anton eller någon en konversation med flera personer, jag hatar sådant. Och dom skriver som ett gäng småbarn. Jag msnar hellre med bara Nilsson! :)

Vad händer annars idag?

I won't cry,
and even if I do,
it's not because of you,
Julia

Kommentarer
Postat av: idaskida

jag hatar också konversatoner med en massa nördar i som skriver som tokar:P det bara äger pling plong hela tiden och det är irriterande.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback