addicted

Igår kväll hade jag alltså stegring och var allmänt grinig.
Då var Adam här och underhöll mig, och han är nog inte riktigt klok. Han är söt.
När han hade farit hem ville jag ha pizza, men vi hade ingen hemma.
Så jag gick och lade mig. Haha.
Jag har sovit jätteoroligt i natt, antingen på grund av feber eller bara för att jag sovit för mycket på senaste tiden.
Jag drömde samma dröm om och om igen; att Adam sov hos mig och att jag hade försovit mig till något jätteviktigt möte. Haha.
Väckarklockan ringde 08.45, fast då hade jag redan legat vaken i en halvtimme.
Jag steg upp och fixade mig och från 10-14.30 var jag och Jenny barnvakter till massa baarn.
Barn är fascinerande.

Ikväll blir det Åland by Night.
Hoppas det blir kul!

Kommentarer
Postat av: idaskida

vi syns ikväll;)

2006-11-18 @ 15:05:25

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback